Planerar födelsedagen

Som de flesta vet fyller jag snart 21 jordsnurr. Närmare bestämt den 17e december. Det är en torsdag...

Därför ska vi ha partaj på lördagen den 19e december!
Alla är bjudna! Och ALLA ska med! Här krävs planering. Först mat, sen utgång, i storstan. Inte i vår fjuttiga stad inte...

Aja, så mat någongång runt, lets say, klockan 16.00 någonstans i stockholm, eller hemma hos mig.... hmm... nej ute.
Men vart? Förslag någon?

Och vilken klubb ska man till? Dansgolv är obligatoriskt, helst flera.

Aja men nu vet ni, och alla mina kära vänner, ta med er era syskon också, så blir det ännu mer skoj! Om de inte är minderåriga. Yääh!
Föresten, killarna får stanna hemma under middagen, men de är mer än välkomna ut, vart-vi-nu-ska-gå-någonstans. ??

Okej. Så sprid ryktet people. Och hjälp mig för böveln att planera!
Förslag, förslag, förslag!!!

Ciao!


Förra året.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hääärligt tove :) tänk va tiden går fort vad önskar du dej i present då?

jepps planering är bra bäst att vara ute i god tid :)

ha en super duper mysig kväll pössar

2009-12-02 @ 18:29:33
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Fiia

yeaaaiiii ser fram emot detta!!;D

2009-12-08 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0