Tove slavar på jobbet

Det är så kul med vissa kunder. Okej, jag är ironisk.
En av min och Mangs kunder tror till exempel att vi är deras slavar. Så varannan vecka slavar vi hemma hos dem, och är det någon enstaka liten ynka fläck som blotta ögat kan se så får vi skit för det, och det händer i princip varenda gång. De går garanterat runt med förstoringsglas när vi städat. Idag skulle vi dessutom bara damma av deras stora träpersienner, så jag och Mangs skojade ett tiotal gånger om hur kunden skulle ringa och klaga på hur vi dammat dem. Och självklart så gjorde kunden det också. Jag kan inget annat än att skratta, jag bryr mig faktist inte längre.
Vi är inga jäkla mirakelgörare, vi jobbar ju för böveln på ett städföretag. Ge er för tusan. Härmed kommer allt ni klagar på att gå ut i skrattsalvor mellan mig, Mangs och vår chef. Så lycka till med klagomålen din ytliga jäkel...


Det där var Berga tider det!

Kommentarer
Postat av: kajsa

sött kort :)

Men vad jobbig kund,det är säkert en gamal bitter sur kärring?

Bra Towie inget att bry sig om,bittra människor finns överalt.

Ha en trevlig helg gumman

puss

puss

pussar

2009-04-17 @ 20:16:17
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0