Det är lördag och Tove är trött...

Efter jobbet skulle jag till gymmet och pumpa. När jag försöket ta mig igenom spärren med mitt gymkort säger kassörskan att de strax ska stänga.
Fasen, jag blir helt förvirrad när jag jobbar helger. Fick för mig att det var öppet till klockan nio, men det var ju bara öppet till klockan sex. Jag är irriterad. Jag har missat ett helt gympass. Det gör mig verkligen frustrerad när jag inte gymmat på en hel dag. 
Nu är jag så trött så jag ska nog ta och sova efter Robinson. Jag hejjar på Skåningen, den där rosa håriga, med mördar tatueringen. De i träsket är de som ska vinna. Resten kan ju åka hem till sina hem i Stockholm och spraya sig bruna igen, och gå på slemiga barer. Suck å hej.


Kommentarer
Postat av: kajsa

lilla gumman,det händer att man glömmer bort,det gör jag hella tiden.

Hoppas du har haft en myskväll,puss vännen

2009-04-18 @ 23:44:14
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0