Det är en cheese thing

Jag har funderat.
Hur viktigt är det att INTE ha en skidbacke på sin ost?
Häromveckan skulle vi ha främmande hemma hos farsan, det skulle bli en massa mat och bröd. Farsans sambo insisterade på att osten skulle vara platt. För hujheda mig om osten haft den där skidbacken. Så det var bara att skiva och slänga skivorna i papperskorgen då varken jag eller någon annan ville ha dem. Då var osten platt och fin, utan skidbacke.

In kommer gästerna, lika glada som alltid. Och där står den, osten. Den perfekta osten. Och vem lägger märke till den? Just precis, inte en enda jäkel.


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahahah precis bra inlägg.

pappa å jag har fått så mycket skäll för vi gör skidbakar,och vi undrar åxå varför vissa folk stör sig på skidbackar.

Kanske är det ofint å ställa fram en ost som redan har används hmmm,hihihihi.

puss gullet

2009-04-04 @ 11:17:02
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0