Centralpuben

Shit, det blev lyckat igår trotts att jag är trött på denna lilla sketna stad (eller Sverige överhuvudtaget), inklusive de mesta människorna i detta avlånga land.
Men en ute kväll med polarna blir ju alltid lyckat så vad hade jag väntat mig?

Kajsa tog dock flera bilder, och bättre för den delen. Mina bilder blidde lite B. Vi bara stojar på varenda bild. Så alla är mer än välkomna att skratta gärnet.


Hårfager visar hur jag INTE ska göra på en bild, då passar Kajsa på att ta en bild.


Något är über skoj.


Tove beter sig något retarded...


Jag siktade lite för mycket åt höger och kom därför inte med på bild.

Sådär ja. Det kommer antagligen lite fler bilder från Kajsas kamera sen, då vi diskuterade diverse roliga ämnen...

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi gud så jag ser utt på vissa bilder hahahah,japp det kommer bilder ska bara villa mig blev tröt efter all påskmaten :)

många pussar

2009-04-11 @ 17:37:01
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0