Vem vill följa med på en jordenrunt resa?

  
Jag fick hem Rese Varuhusets rese katalog i brevinkastet idag, och jag började genast planera för en jorden runt resa. Det fanns en hel del intressanta platser att besöka. Till exempel, som jag sagt tidigare är en dröm att få åka på safari. I katalogen fanns det lite packet resor i afrika. Det skulle väl vara nått? 






 
Det största frågetecknet i detta är vem som vill följa med på en jorden runt resa, kanske år 2010?
Mina vänner drömmer inte direkt om samma saker som jag. Det är synd...
Jag får helt enkelt börja planera inför detta alldeles ensam, och se vem som fastnar för det mest...
Aja, mer av detta snack kommer när jag är hemma från Gran Canaria.
 


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag hänger på bara jag har fått fast jobb.

Som ja lever nu så går det inte menmen oturen vänder väll snart :)

Om ja hadde pengar tralalalalaaa!!! hihih :)

2008-11-25 @ 20:21:14
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0