För kvinnligt för mig...

 
Ni som känner mig vet att jag inte är en person som plutar på läpparna för att få människor att tycka om mig. Jag spenderar nog fem minuter framför spegeln innan jag går ned på stan i kläder det tog en minut att  "styla ihop". Jag kan inte ett skvatt om mode, för jag bryr mig helt enkelt inte. Det jag känner mig bekväm i det ger mig självförtroende. För att vara ärlig handlar jag nog smink för högst 200 :- per år! Resten lånar jag av morsan.
Men idag när jag växlade pengar inför min och Sofias Gran Canaria resa, vandrade vi även in på H&M. Där handlade jag av någon skum anledning upp över tvuhundra spänn på olika produkter som kunde vara bra att ha på resan...
Sån är  inte jag vanligtvis. Men någon gång ska väl vara den första att känna sig lite extra kvinnlig?



Min allra första Hello Kitty produkt.

Kommentarer
Postat av: kajsan

Va mysigt smink e roligt å köpa hihi.

Hälsa lilla Fian från mig länge sen ja träffa henne.

Kram barret

2008-11-21 @ 00:14:48
URL: http://barrets.bogg.se/
Postat av: Camilla

Ho ho, ja ibland vill man ta i lite extra. Särskilt när man ska ut och resa. Hello Kitty-necessären var jättefin! Fint att den är svart! Blev lite sugen på den själv. :-)

2008-11-21 @ 06:28:55
URL: http://camillasplace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0