Födelsedags inbjudan till mina vänner.

Just i detta nu håller jag  på och planerar inför min 20-års dag! Eftersom jag fyller ganska sent på året, närmare bestämt den 17e december, det vill säga en vecka innan julafton, kan det vara bra att sätta ett datum för firandet ganska tidigt så att mina vänner sparar en hundring extra inför den dagen. Å hallå jag vet hur det brukar bli annars. Men jag kommer bara fylla 20 bast EN gång i mitt liv! Därför vill jag att alla mina vänner är med mig, det är trots allt det viktigaste för mig! 


Datumet är satt till lördagen den 13e december, bara för att ni inte ska känna att det är för nära inpå julen. Ja, jag vet det är samma dag som lucia, men förhoppningsvis firas lucian på fredagen eller under dagen för de flesta så att ni kan fira kvällen med mig! 

 Först blir det mat och öl på "min" bar. Sedan blir det utgång, troligast i södertälje eftersom inte alla har det så enkelt att ta sig hem till södertälje igen. Ni som kommer någonannanstans ifrån är välkomna att crasha hemma hos mig! Inga killar är välkomna på middagen, detta är en tjejkväll, (ja hallå, jag kan ju inte hjälpa att vi är ett par singlar i gänget). Så killarna får stanna hemma. 



Bortförklaringar som att ni inte skulle ha några pengar eller att ni har annat att göra godtages ej!

För övrigt vill jag påminna er om att den 13e december har jag inte druckigt på 10 veckor (!). Därför är den dagen extra speciell! Så party för mina brudar och mig, och den som inte kommer får väl sitta hemma och lipa.
Ps. Det viktigaste för mig är att ni är med mig och är på ett bra humör, så strunta i presentena är ni snälla!

Kommentarer
Postat av: kerstin

de e bra gumman! fiint att du tänker på oss fattiglappar :) jo de e klart att vi ska komma allihop! o bra me killfritt! kan behövas ibland

kiss kiss :*

2008-11-07 @ 15:00:57
Postat av: kajsa

Oroa dej inte du vet barret kommer hahaha

gud va vi ska parta det kan du ge dej på heheheheheh

det kommer bli en kväll å minnas

2008-11-07 @ 18:28:06
URL: http://barrets.bogg.se/
Postat av: Fiduz

Jasså du, det har du bestämt! Men eftersom du har så många tjejkompisar så måste du ju typ hyra hela lokalen... men ja, JAG SKRIVER UPP DEN 13! pUSS

2008-11-10 @ 22:29:48
URL: http://fiduz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0