En dag kvar tills äventyren börjar

   
Tidigt imorgon bitti kommer Sofia och hämtar mig här utanför. Då bär det av till Arlanda och klockan 08.00 lyfter planet och vi är på väg mot Gran Canaria.
Ska bli så underbart. Vi vet inte vart vi kommer att hamna ännu men vart det än blir, blir det säkerligen lungt, skönt och spännande. En vecka av sol och god mat. Förhoppningsvis får vi det lagom varmt också.

 

Jag längtar verkligen, för imorn vid den här tiden sitter man kanske vid poolen med en parasoll drink i sin hand.
 


Kommentarer
Postat av: kajsan

åååh va häärligt det låter jag vill åxå sola,bada å dricka drink.

Jag kommer tänka på er i morg när ja pölsar runt i snön härutanför hihihihi

pusss

2008-11-25 @ 20:23:44
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0