Jag älskar John Blund

  
Idag ringde min väckar klocka vid halv sex på morgonen, då hade jag sovigt cirka tre timmar.
Jag jobbade nonstopp i nio timmar, bland muterade spindlar (inget favorit djur direkt). När jag kom hem här för ett par timmar sedan kan ni ju gissa om jag var trött...
Efter att ha skrubbat av sig alla basiluske rsom man samlat på sig under dagen somnade jag, och jag sov ända tills morsan hade serverat mat på bordet. Nu är jag redo för den ljuvliga John Blund, (och klockan är inte ens halv åtta).
Nu ska njutas lite av några vänner avsnitt, det är bara godis och guacemole som saknas så har jag en helkväll!

Hopp... Jag lägger väl in en otippad bild som väntat på lagret...



  

Kommentarer
Postat av: julhia

:D

2008-12-09 @ 21:03:43
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: kajsan

Stakare du e duktig som jobbar å sliter.

Tycker så synd om dej som inte kan sova på nätterna.:(

Men allt ordnar sig ska du se.

Du får se efram emot lördagen nu :)

Sov så gott å hälsa jhon blund från mig för ja kommer va uppe ett tag till :)

Roenrots fel nä nu ska jag städa ur skåpen tjohooo

2008-12-09 @ 22:23:19
URL: http://barrets.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0