Toves tå...

Under nattens gång, jag vet inte hur det hände eller vart det hände (någonstans på båten) så gick min tå av.

Jag vaknade på morgonen klockan tio(?), hade då sovit i två timmar ungjefär, men något så fruktansvärt ont i tån. Stortån. Jag kunde inte vicka på den och den var blå.

Alltså, ingen huvudvärk, bara ont i tån. En av de åtta tjejer vi var fick titta på tån och vi kom överens om att det inte var någon bråttska till sjukstugan, för då hade jag inte fått dricka något på morgonen. Så jag vandrade från den stunden runt haltandes med en enda sko, eftersom jag inte lyckades få ner foten i den andra skon, vilket måste sett ganska lustigt ut. Jag blev också känd från den stunden som "den där tjejen med den brutna tån". Den där båten var visst inte så stor som det kunde verka, eftersom vart jag än gick så frågade folk "hur mår tån"? Till och med när jag gått av båten så frågade folk hur tån mådde, folk jag inte hade en aning om vilka de var...

Mitt svar idag, den är blå och stor som en potatis. Och jag har fortfarande ingen aning om vad som hände, och då var jag ändå inte överdrivet full. Kanske borde ta mig till sjukhuset...
Men jag kan vicka lite på den så den är inte helt av i alla fall.


Kommentarer
Postat av: kajsa

ajaja tove nufår du villa dej och tån efter denna roliga kryssning :)

2010-05-16 @ 19:02:47
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Fiduz

men shit Tove! Jag trodde aldrig du lät någon kliva dig på tårna! ;)

2010-05-17 @ 08:15:46
URL: http://fiduz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0