Sandy och Danny gifter sig

Idag avslöjade Angelica att hon och Mathias ska gifta sig nästa sommar! :O . Jag blev så glad att jag fällde några tårar. (Så glad att det känns som att det är jag som ska gifta mig, men det är alltså Angelica och Mathias som ska "gå samman i helig cermoni", inte jag).


Jag hittade ingen annan bild på er, men den här visar ert rätta jag. (:

Jag är sååååå glaaaad! Jag ska äntligen få vara med och fixa en möhippa åt min vän. :O . Kul, kul, kul!

Grattis på er darlings! *Mwoha*


Kommentarer
Postat av: kajsa

Angelica och Matte soulmates :) tjohhhooooo

fan va glad ja är.

Först får ja reda på denna nyhet av angelix :) dagen efter änu en häääärlig nyhet :)



Vinden har vänt :)nuså väntar lycka och firande :)



Pussar hahahha är nog lite väll överglaaad denna fredag :)

2010-05-21 @ 17:01:59
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0