3 olika ämnen på 806 sidor...

Tove läser tre olika böcker för tillfället. Okej jag försöker hålla mig till SLASH. Går fort framåt för tillfället. Filosofiboken läser jag närhelst jag känner för att tänka "outside the box". Dagen min dotter blev galen fick jag faktist hem i brevlådan idag. (Michael Greenberg berättar i boken om hur hans dotter Sally plötsligt drabbas av en psykisk sjukdom). Återkommer till den när jag börat läsa den. (:  
 Brukar kolla efter böcker på CDON.com där kan man simpelt få dem hemskickade i brevinkastet. Väntar fortfarande på en annan (väldigt viktig!) bok.

Okej nu blev det tråkigt babbel för er. Men det kan vara bra att veta vad Tove har för sig när hon inte arbetar ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0