118 100

Dagens uppdrag är Heelt och hållet Toves egen design, med lite vänskaplig hjälp från Sara.

"Skriv en fråga till 118 100".

Jag har grubblat, och grubblat och åter grubblat. Försökt komma på en fråga vi alla vill ha svar på. Eller bara någon allmänt skojig fråga alá Tove. Så, nu skikar jag en fråga som såklart alla går och grubblar på dagarna till ända där ute.

"Reste Elvis hem"? Kort och konsivt (vad fasen är det för ett ord)?
Får se vad man kan tänkas få för svar på det. För visst vore det spännande om Elvis levde?

Vilken fråga skulle ni villja har svart på?


Nyfikna på uppdraget läs här.

Nu måste jag springa på dass innan jag blir kallad "kiss i brallan" resten av livet...


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahahahah hmm jadu svårt gud ja e hellt tom i huvudet,jag får fundera ut någe knepig fråga hmm tänker så det knakar hihihi

2009-01-14 @ 21:34:23
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Skogslilja

Du måååste publicera svaret!

2009-01-14 @ 21:50:24
URL: http://metrobloggen.se/skogslilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0