Toves goes modeblogin. . .

Angelica har bönat och bett på sina bara knän (det är sant) att jag ska visa henne vilka kläder jag tänkte ha i helgen (ja just det ja, jag ska på Bandit kryssning då för er som missat det, med Angelica). Så nu, sjunker jag ett par nivåer, jag kan ju ingenting om kläder, men jag kör min egna stil. Som bloggen i sig, den har sin charm, likaså mina kläder.
Lika bra att slänga ut bilderna så kan ni alla få ge mig ett tips om vilken av outfitsen jag ska ha dårå. (Shit jag skäms, jag skyller helt fullt ut på dig Angelica).

Klicka på de små bilderna för att förstora.

  



 

Tove vill tillägga att hatten är avtagbar, likaså halsbandet och örhängerna. Dessutom har hon ett par astajta obekväma jeans på sig... Tänk er in i alla situationer (klädsmässigt). Men tänk mig för tusan inte naken!

(Detta inlägg tog ungjefär en timme att skapa, dels att bilderna behövde tas och kläderna fotograferas, dels för att datan var oändligt seg på att ladda upp bilderna här på bloggen, jag hann läsa om Niccoló Machiavellis filosofi, och spela gitarr pluss starta om datan en gång, innan jag var klar. Tove levde sig för övrigt in i situationen mycket väl, pumpade Guns´n roses på högsta volym och hon är nu redo för partay. Så, nu får ni ALLA för tusan kommentera. Skriv vad ni vill mellan himmel och jord, men visa mig att det var värt besväret).

What can I say? All for you Angelica.


Kommentarer
Postat av: kajsa

första bilden på toppen va super cool :) den tycker jag du ska ha :)

haså roligt nu på kryssningen :) kram kajsan

2010-05-12 @ 21:35:20
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: kerstin

haaalllååååå

båda va asgrymma men ja tycker den översta. toppen va toppen o sådär ovanlig. får du visa upp din killer-mage oxå^^ snyggt me hatten på!!!

2010-05-13 @ 19:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0