Tove har spinnat...

... spinning är ett svårt ord att böja..

Tove har spunnit.. Tove har spinnat... Tove har spinnit... Ni vet vad jag menar. All den negativa energin, BORTBLÅST. Nu lyssnar jag på Guns, och jag har absolut ingenting att blogga om. Jo just det, glöm inte att det är eurovision första delfinalen klockan nio på ettan ikväll.

Ciao så länge.

Ja jag slänger väl upp min nya favvo låt av Guns. Sorry dålig kvalité, men spana in Axl alltså, han måste ju vara hög på nått (eeeeeeeeh..), i vilket fall ganska skojigt när han dansar omkring.




Kommentarer
Postat av: kajsa

sov gott min lilla tova :)

pussar

2010-05-25 @ 23:21:32
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0