Afrodans

Idag var jag och Mangs på Afrodans för första gången i våra liv.

Det hela var utan koreografi. Man skulle praktist taget bara göra som läraren gjorde. Eller så gott som. Följa hennes rörelser lite. Jag höll på att garva ihjäl mig under hela passet.

Hittade ett klipp på Youtube som visar ungjefär vad vi höll på med.
Föresten om någon vill prova så säg till, det är gratis på gymmet hela månaden för er som inte har gymkort, att gå med någon som har gymkort. Eller varför inte testa boxning eller spinning?


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahahah va ni hittar på skojigheter :)

Prova yoga nästa gång jag vet att du kommer älska det.

2010-05-03 @ 23:13:02
URL: http://barret.blogg.se/
Postat av: kajsa

Läs min blogg har skrivit till dej :)

Nuså vet jag varför jag har haft sån otur på senaste tiden.

Nuså blir det ändring hihihi

pussar

2010-05-04 @ 00:09:08
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0