En glad nyhet.

Alla ni über smarta människor som läser min blogg. Skratta icke. Ni mindre smarta (finns inga sånna som läser min blogg men om någon skulle råka droppa in här), frukta icke.
TOVE, kom precis på hur en Rubik kub faktist fungerar. (Applåder tack). Men det är inte slut där. Tove ÄR nämligen YTTERS nära en lösning på kuben. (Mer applåder tack). Så, vem därute kan säga att ni faktist förstår en rubik kub? Än mindre faktist LÖST den? Välkomna mig snart i klubben vänner. (Men besserweissa inte mot mig, var bara glada för min skull annars blir jag ju irriterad!!!) PMS?

DET BÄSTA AV ALLT. Svaret bara kom till mig. Jag hade den i handen och tittade på en serie på min dator. Och där plötsligt i mitt huvud, var svaret! (Alltså inte i serien, i huvudet).
Jag är så glad och spirad nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är GRYMT hur ens hjärna fungerar. Svaret har väl legat där inne hela tiden och bara väntat på rätt tillfälle att ploppa upp.

Ciao ska dra nu.


Rubikkuben som snart är löst! (Jag förväntar mig presenter när den är löst people).

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hääääärligt tove hihihihi ler

2010-03-29 @ 20:51:08
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0