Varenda gång man tar sig en powernap så ringer chefen

Varenda gång jag kommer hem från jobbet, och känner mig lite trött och slänger mig i sängen för en powernap. Då ringer chefen. Varenda gång. Det är inget skämt. Det har till och med gått så långt att jag innan jag somnar funderar "jahopp, undrar hur länge jag hinner sova denna gång innan chefen ringer".

Det lustiga är att hon aldrig ringer annars. Har hon någon sorts radar kanske? Börjar fundera på om hon spionerar på mig på något vis. "Nu sover Tove, dags att ringa".

Å andra sidan. Vill jag nu att hon ska ringa mig någon gång (om jag är för lat för att ringa själv), då är det ju bara att slänga sig i sängen och låtsas sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0