Midsommarmidsommarmidsommarmidsommar...

Vad tusan ska man göra på midsommar gott folk?
Jag menar vad ska ni göra? Och varför har jag knappt fått några förslag på vad man/ni ska göra? TELL ME!

Jag ville ju så gärna fira med alla mina vänner, dansa runt midsommarstången hela dagen, äta glass och jordgubbar... KAN INGEN HÖRA MIN ÖNSKAN OCH FÅ DEN GÅ I UPPFYLLELSE? Jag är nästan frustrerad för att ingen har planerat in något riktigt stort. För det är ju därför jag är hemma i midsommar. Kom igen nu gott folk. Jag håller ögonen öppna efter upplevelser iaf!!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hejsan min vän :)

Jag har åxå funderat på vad alla ni ska hitta på i midsommar,tror dom flesta kommer fira med familjen.

Själv så jobbar jag på midsommar men är nog ledig någon dag,ska kolla schemat i morg.

Hihihi ingen fara towie jag kände personerna som jag följde med på efterfest,dock va dom alldeles för fulla så jag drog hem,jag va inte riktigt på sama nivå.

Jadu vad som händer i midsommar vet jag inte,eftersom det blir jobb så har jag inte planerat in ngt specielt.

Puss o kram towis

2010-06-21 @ 21:55:05
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0