Ibland blir något jobbigt något komiskt

Jag råkade för ungjefär två månader sedan betala en faktura två gånger om. Jag tänkte såklart att företaget skulle betala tillbaka den helt automatiskt inom en månad. Det gjorde dom inte.

Jag skickade då ett ganska argt mail till dem. (Tove agerade missnöjd kund). De svarade inte. Jag lät en extra vecka gå, trött som man var.
Fortfarande utan svar funderade jag på vad jag skulle göra härnest. Jag tänkte att jag får väl ringa, men det tar så mycket energi så det fick bli min sista utväg. Jag bestämde mig. Jag spammar dem med mitt mejl. Så jag satte igång. Åtta mejl fick jag iväg. Sen gav jag mig.

Nästa dag förväntade jag mig svar från dem. Och där var det. Åtta svar. Dom spammade mig tillbaka de rackarna!

Idag såg jag att pengarna var tillbaka på kontot, och allt är frid och fröjd.
Man tackar och bockar lixom.

Jag bjuder på en random bild på en random bebis.


Kommentarer
Postat av: kajsa

hihihi bra där tove :) så ska dom tas :)

2010-06-16 @ 21:39:27
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0