Filmen 'Knowing' höll inte måttet alltså...

Häromdagen började jag titta på filmen "Knowing". Jag var helt inne i den, men var tvungen att avbryta mitt i den eftersom jag skulle iväg. Vilket ledde till att jag var ganska frustrerad över att inte få se klart den.

När jag kom tillbaka hem nästa dag slängde jag mig framför datan för att få se slutet på filmen. Men ack vilken besvikelse det skulle bli. Ni som inte vill veta slutet på filmen kan sluta läsa nu.
Filmen handlar om att huvudrollen Nicolas Cage listar ut siffer koder på ett papper som legat i en tids kapsel under jorden i femtio år. Dessa siffror visar datum, dödstal och plats på olika katastrofer. (Vilket lät ganska intressant, tills halva filmen gått). Det sista datumen på pappret visar när jorden skulle gå under. Något som han inte kunde stoppa. Sedan kommer typ några utomjordiska människor och hämtar hans barn och några andra barn för att de ska få "börja om på nytt" någon annanstans. Sedan går jorden under och filmen slutar... 

Dåligt, dåligt dåligt!!!!!! Mycket besviken på den där dåliga filmen alltså. Sätt för tusan inte in några utomjordiska människor i slutet på en annars hyffsad film. DÅLIGT!

Detta ledde dessutom till att jag drömde att jorden skulle gå under och att jag såg den göra det. Kul. Inte.
Skriv gärna en glad kommentar så att jag får tankarna på något annat. ;)
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0