Eurovishion måste nämnas

I lördags satt jag, Angelica och Kajsa fastklistrade framför Eurovishion. Det fanns faktist några bra låtar med där. Speciellt hejade jag på Tyskland och Turkiet. Som ju faktist råkade komma etta och tvåa.

Roligaste var ju när spanien sjöng och han snubben sprang upp på scenen. Minnesvärt må jag säga. Gu vad vi skrattade i soffan.

Dåligaste förlorarnas medalj ger jag till Sverige. Med tanke på att vi nu skulle "lägga ned skiten", för att vi inte kom till finalen. Men hörrni, det är ju inte världens undergång. Det händer ju inte fören 2012 och då har vi ju två chanser kvar att "vinna skiten" i alla fall.
Svenskar ska alltid vara så dåliga förlorare så fort det inte går som vi vill så r det ett "fiasko". Kanske skulle vi lägga ned fotbolls VM också då?

Här kommer iaf det vinnande bidraget:



Och Turkiet:



Och denna skratta vi åt. Lägg märke till att han sjunger " å var är vodkan".






Okej det var det. Vi vet ju vilken av dessa som Kajsa hejade på ;) ,men vilket land hejade ni andra på då?

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha ja gud va mysigt vi hadde :)

Hahahah vodka låten äger ju hahahah :)

Hur känns din tå nu?

Jag är nu färdigutbildad så nu kan du å ange få reki av mig :)

Såklart gör jag det gratis :) på mina vänner :)

Jag testa på mig själv igår,hadde så ont i ryggen.

Och det va så skönt att jag somna,och idag är min rygg värk borta,hellt otroligt hihihihi.

Ps har fixat våra biljetter nu,hoppas dom andra vännerna kommer med,det skulle vara så trevligt :)

Puss o godnatt

2010-06-01 @ 22:10:58
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0