Det blidde bara jag och Kajsa som gick ut igår.

Det är sanneligen ett helt arbete att få ihop hela gänget må jag säga. Haha.
Men jag och Kajsa har det så bra när vi är ute själva, så jag klagar inte.

Igår råkade jag dessutom träffa en vän från grundskolan. Jag och Kajsa satt och pratade i godan ro om vårt utseende. Hur vi ser oss själva och så vidare.

Tove: Jag ser inte mig själv som värsta snygga människan. Jag ser mig själv som helt okej, men inte världens snyggaste.
I nästa ögonblick kommer Min gamla klasskompis fram och sätter sig brevid oss.
Klasskamrat (helt ovetande vad vi pratar om): Tove, du har blivigt så jäkla vacker!

Jag och Kajsa såg på varandra och skrattade inombords.
Vidare pratade vi på med varandra, om pojkvänner och så vidare. Då kommer det fram att han gick i typ fyran när han förlorade oskulden, eller nått sånt. Jag förklarar även att jag inte direkt haft något längre seriöst förhållande i mitt liv.

Före detta klasskompis: Aja, men du behöver ingen pojkvän, du lär ju inte ha några problem att få ligg i alla fall.
Tove: Ehm.... Alltså.... Ingen kommentar.

Det var kul att träffa snubben. Tyvärr glömde jag sätta i minneskortet i kameran igår. Så det blidde inga bilder.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Visst hadde vi mysigt :) alltid lika trevligt att bara sitta och dricka en öl och babbla gamla minnen :)

Jo synd att inte resten av vännerna kom,men det går fler tåg.

Ha en fortsatt trevlig kväll kramar

2010-06-20 @ 22:49:36
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0