Den där morsan alltså...

..Jag och min kära moder hade ett litet tjaffs här idag. (Hon går mig faktist på nerverna mest hela tiden nu för tiden, tror det är dags att flyga ur boet för gott snart).

Det var en liten grej. Sedan urartade det en aning. Hon klagade på min attityd. Men det hon inte verkar förstå (som jag försöker förklara för henne ofta) är att jag beter mig precis som hon gör mot mig. Min reaktion gentemot henne är en reflektion av hennes eget humör.

Guu jag inser att jag är väldigt lik min morsa på många plan. Något jag verkligen strävat efter att inte bli. (Missförstå mig rätt alltså, jag älskar min kära mor men att få alla de irriterande sidorna är inte så kul).

Jaja. God natt eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0