VAKNA!

Halla. Jag forstor inte att ni inte ens verkar bry er kara lasare? Kollar ni pa Zeitgeist eller? Forstor ni vad som haller pa att handa eller? Var frihet ar redan borta, men ingen verkar se det. Kom igen nu, Se DEN NU! Ni maste forsta att det ar sa har det ar! FATTA! VAKNA! Vi ar ju for tusan slavar.

----> http://www.thezeitgeistmovement.se/ <---- En bra hemsida som kanske kan oppna era ogon o se att det varld vi lever i ar en logn. Det ar pa svenska.

 Hur kan ni inte ha en asikt om detta?

Vad ska vi gora at detta mina vanner?


---> http://www.thezeitgeistmovement.se/node/342/ <--- Om The venus project.

Det ar allt detta jag har forsokt forklara for er.
Lar er tanka sjalva for tusan!!!!

Nu ska jag ut a ata, det ar sa varmt har sa jag blir tokig. Sen ska jag ga till min bar a halsa pa mina vanner, men sen blir det nog till att sova tidigt. Vill oxa meddela er att jag ar rod som en ros i andsiktet. Simmade i poolen lite for lange I guess.

Jag vill ha era kommentarer om The zeitgeist, sa se den, finns pa youtube a gar att ladda ned, tror aven den finns pa hemsidan. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Fiia

Intressant men lite läskigt på samma gång.....aja,skriver en kommentar bara för att du vill det..vi hade ju en intressant konversation tidigare idag om det här så..;P

take care and watch out!;)

2010-07-28 @ 20:59:49
Postat av: kajsan

håller med fian,ska läsa lite mer nu intressant.

kram på dej tovis

2010-07-29 @ 07:59:32
Postat av: Martina

Hittade till din blogg igår. Känns skönt att det faktiskt finns folk som vet vad som händer. Har läst igenom hela första sidan på din blogg och vet du vad jag ser?



Allt det här som du skriver om, det finns i bibeln. Det är tidstecken. Tecken på att sista tiden är här. Vet inte om du läst bibeln, men det finns styrkt påflera ställen. Exempelvis det här mikrochipet. Ja. Pengar kommer försvinna helt och hållet och ersättas av ett chip. Det står klart och tydligt. Läs själv; "Och det tvingar alla, stora som små, rika som fattiga, fria som slavar, att ta emot ett märke på högra handen eller på pannan, så att ingen kan köpa eller sälja utom den som har märket, vilddjurets namn eller tal. Här gäller det att vara vis. Den som har förstånd må råkna ut vilddjurets tal, ty det är en människas tal. Och dess tal är etthundrasextiosex." Johannes uppenbarelse kap. 13 vers 16-18. Läs hela Johannes uppenbarelse om du har en bibel hemma. (annars finns det online också).



Dom kommer, som du säger, göra allt för att vi ska tillbe dom. "Tillbe vilddjuret" som bibeln säger. Vilddjuret är antikrist, satans tjänare.



Men du vet väl Tove att det finns en räddning från det här? För ärligt talat, om du tror på detta, så verkar det faktiskt konstigt om du inte tror på att det finns en god Gud som vill rädda dig från vredesdomen. Enda sättet att vinna över antikrist är att erkänna att Jesus är Herre och följa hans väg. Ljusets och livets väg. Jesus är den ENDE som kan vinna över satan. Och han har redan gjort det också. Genom att han tog på sig våra synder på korset. Och hur mäktigt det faktiskt är, förstår man inte förrän man får känna den kärlek som Gud har för oss. Tänk dig sälv, att du har barn, som helt plötsligt vänder ryggen till dig och vägrar lyssna på ett enda ord av vad du säger. Skulle det inte såra dig om du sa "jag älskar dig" till dina barn och dom inte hör? Men så har du ett barn, som är trogen. Som du älskar av hela ditt hjärta. Men för att nå alla andra barn så måste du offra det barn du håller så kärt. Precis så gjorde Gud med Jesus för VÅR skull. För att VI skulle kunna bli rättfärdiga och kunna leva i en relation med Gud. Fatta vilken power! haha. Han har lovat att vår synd ska Han glömma om vi ödmjukt ber om förlåtelse och menar det av hela vårat hjärta. Det kommer ske en förändring då. Jag har blivit en helt annan människa sedan jag bjöd in Jesus o mitt liv.



Och ja, lidande kommer uppstå hos dig ÄVEN om du bjuder in Jesus som Herre i ditt liv. Han har aldrig lovat att allt kommer gå som en dans. DÄREMOT har han lovat att alltid vara med dig. Även genom de svåra tiderna. Han kommer alltid att hjälpa dig framåt, närmare honom. Och vad gör lite lidande här, när en evighet i en perfekt värld väntar Guds barn? Hellre lida en stund på jorden än en evighet i helvetet.



"Ofta det finns ett helvete" Ja. Jag trodde inte det förut, men vet du? Gud har gett mig alldeles för många tecken på att han faktiskt finns för att jag ska sitta här och inte tro. Än mindre sitta här och skriva en novell till dig om jag inte trodde att det var någonting värt. hahaha.



Här är en länk till en karl som fått vistas 23 minuter i helvetet. Det är hemskt. Riktigt äckligt faktiskt. http://www.spiritlessons.com/Documents/Bill_Wiese_23_Minutes_In_Hell/23_Minutes_in_Hell_by_Bill_Wiese_Reference_Version_med.wmv



Aja. Ska inte störa mer här nu haha. Var inte meningen att det skulle bli en novell heller xD Men jag upplevde så starkt att jag skulle dela med mig av det här till dig!



Jag vet att det blev mycket, men det är viktig sanning, så jag ber dig verkligen att inte skumma, utan läsa texten! Ha det bra!

2010-07-31 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0