Ursäkta att jag svär men. . .

..Vem i HELVETE bryr sig?



Som vanligt ska media klandra ner på, skylla på, förstöra för familjen...
Är dom dumma i huvet eller? Vem vill över huvud taget läsa den här skiten? Detta rör mig inte i ryggen. Han avgick. Vad bra då. Försök inte förstora upp saker och ting. Så han köpte sex av nån. So what? Han avgick ju. Jag skiter i det.

Det bör vara ett fritt samhälle där ingen människa bestämmer vad som är rätt och fel. En ny revolution och libertarianismen segrar.

Jag skällde ut min morsa som köpte tidningen, det var inte okej! Någon annan som blir arg på gårdagens rubrik? (Eller alla rubriker den här skitsmörjan matar oss med?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0