Kan ni säga "vad tusan gjorde jag igår"

Jag pratade med Manda, hon var tydligen ganska bakis hon också. Men knappst inte lika mycket som mig. Jag har faktist inte kunnat röra mig över huvudtaget. Jag har bara kräks och kräkts. Det var inte alls mysigt, men väl förtjänat. Denna baksmälla kom i närkant med den jag hade valborg 2008.
Nu har jag dock lyckats behålla lite mat och vatten nere, så nu mår jag bättre.

Men för tusan, jag ska aldrig dricka igen. Det är sådana här stunder man funderar på att seriöst bli nykterist.
Jag hade iaf kul här hemma innan vi gick ut, sen är det bara svart.

Ps. Det förra inlägget skrev jag på fyllan mitt i natten, det står att jag skulle bjuda på en bild, men det gjorde jag ju inte, haha. Det gör jag inte nu heller.

Puss kamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0