Kan någon förklara detta?

För någon vecka sedan tänkte jag helt random på en kille som gick i vår grundskola. Han bara råkade ploppa upp i huvet några sekunder. Det sista jag tänkte innan jag slutade tänka på honom var, "jahopp nu lär jag springa på honom snart". Han var en kille som jag inte ens kände.

Tror ni inte att jag några dagar senare ser honom när jag ska över ett övergångsställe? Det är nästan komiskt.
Men inte nog med det. Nästa dag sprang jag på honom på exakt samma ställe. OCH senare den dagen är jag ute och springer på en random skogsväg här nära där jag bor. Vem tror ni jag springer på om inte han! Den gånger kollade vi på varandra och såg vad vi tänkte. "Du IGEN?".

Detta är ändå nån som jag inte sett på... Vem vet hur länge. Som jag aldrig känt och aldrig umgåtts med. Tycker det var lite smått komiskt.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: fiduz

Nu blev jag så otroligt nyfiken på vem denna person kan ha varit!

2010-07-09 @ 23:51:47
URL: http://fiduz.blogg.se/
Postat av: kajsa

law of attracktion :) hihihi det du tänker,drar du åt dej :) flinar

2010-07-10 @ 11:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0