De sista orden from my boss...

..Till mig alltså. Jag har ju som sagt nu slutat arbeta och ska fly landet. Min chef var nog glad. Undrar vad hon säger om mig nu när jag slutat? (Hon har en (o)vana att snacka BULL om alla som sagt upp sig nämligen, utom angelica förståss ;), ).

Jag vet att jag inte vart hennes favorit bland de anställda, (vilket är ömsesidigt, speciellt om man kallar personalen inkompitent). Men en kram, eller ett tack (eller en check på några tusen som tack för slitet) hade jag väl ändå kunna förvänta mig?  Nejdå, Jag bjöd visserligen inte på fika (bullar betyder tydligen mycket), och hennes ord hade väl inte direkt vart värt det minsta för min del, men att vräka ur sig sista dagen att man ska städa bilen efter jobbet, vilket jag inte hade tid med eftersom jag hade planer efter jobbet, jag förstår inte hur man tänker riktigt.

Så detta var sista meningen alltså: "Den där kaffe fläcken på sätet vet jag inte hur ni ska få bort, ni får väl ta något medel och skrubba med en svamp.." Berömda ord.

Tack för att jag fick chansen att arbeta för "inkompetent AB", som du ju kallar företaget. Tips, i framtiden behöver du ha mer struktur, och du kanske skulle ta att inse att det finns en anledning till att fyra personer slutat på sådan kort tid. Var mer rädd om personalen, och lär dig lyssna till vad de försöker säga, för jag kan inte direkt säga att du lyssnat på varningstecknerna från oss.


Nu, friheeet!

Kommentarer
Postat av: Emi

hahahah driver du med mig?? sa hon det? XD alltså hon är ju en rolig prick !! fyfan..



grattis att du har slutat nu! vi ses på rhodos! :D

2010-07-19 @ 12:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0