Toves väska stulen?

Igår (fredag) hade jag absolut inga planer. Ingen som ringde för lite spontan fredags mys och därav ingenting att göra. Uttråkad som jag var, och helt i brist på andra aktiviteter gick jag till sängs klockan halv åtta. Kul fredag.

Nu har jag vart vaken i ungjefär tre timmar. Jag springer föbrilt omkring hemma och letar efter mitt bankkort så att jag ska kunna betala lite räkningar. Tror ni inte kortet är spårlöst borta! Då kom jag fram till att det troligen ligger i min väska. Men när jag börjar leta efter den, är den också spårlöst försvunnen! Seriöst, det finns bara ett begränsat antal ställen i en lägenhet som denna. VART ÄR DEN? Jag har bokstavligt talat vänt uppochned på lägenheten, inte ett spår!

FRUSTRATION!

Så får någon syn på en svart axelväska som är lite sliten och där dragkedjan inte går att stänga, med ett blått NORDEA bankkort i. Hör av er!

Kommentarer
Postat av: Fiia

Tove är du heeeeelt säker på att du kollat överallt?! Detta är verkligen skrämmande! Försök fundera på när du hade den senast.....hör av dig om du tror jag kan va till nån hjälp!

2010-01-09 @ 11:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0