Toves väska återfunnen

Efter att frustrationen tagit över, och Tove genomsökt hela huset på hemliga gömställen, ska hon nu göra somliga läsare lugna. Hon hittade väskan! Den låg brevid skohyllan, platsen där jag alltid lägger den när jag kommer hem från jobbet. Typiskt att den skulle ligga och skratta mitt framför ögonen på mig.

Bankkortet låg inte i väskan. Det låg på mitt skrivbord, under en massa prylar, där jag redan letat tre gånger tidigare. Dags att städa igen kanske?
Så, andas ut folk. Mina räkningar är nu betalda så jag slipper ha kronofogden i hälarna. Yeah!

Jag lägger ut en egobild: (ps. Min kamera är tillbaka! Tack mormor).


Minns du denna bild Fia? Dags att ta nya tycker jag! MEDANS VI FORTFARANDE HAR SNÖ! Vad sägs om imorgon?
(Bra att man kan bjuda ut sina vänner via bloggen, då är det ju bara för dem att höra av sig sen på något sett, dessutom får man reda på om de är här på bloggen och hälsar på tillräckligt ofta, vilket är en sisådär en gång i timmen, mohahaha).

Kommentarer
Postat av: Fiia

Ooops..du menar alltså att jag inte läser tillräckligt ofta?!;P

Skönt att du hittade grejerna!:D

2010-01-10 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0