Tove pratar om positivt påverkande människor

I sitt liv möter man många människor. Men bara ett fåtal av dem är männsikor som påverkar en till att bli en bättre och starkare person. Detta händer bara om man inte är medveten om det. Man bara vaknar upp en dag och känner att "wow, fasen vad lycklig jag är".

Jag har mött tre människor i mitt liv som jag verkligen, verkligen har påverkats av. Alla dessa på olika sätt. Två av dem har fått mig att le så fort jag fick syn på dem. Den tredje pratade bara en massa strunt rakt in i hjärnan tills man fick sig en skruv på plats, ungjefär. En av dessa var där när jag mådde ganska pissigt, och ja han drog mig upp ur det hålet. Underbara människa.
Det roliga är att alla är killar. Men nej jag var inte ens kär i dem. De blev bara riktigt fina vänner. Det är sådana där människor som man får hela sig själv uppskruvad till max och man kan vara sig själv till hundra procent. Uppåtshack är vad de är!

I vilket fall är jag lycklig över att ha funnit dessa människor, utan dem skulle jag inte vara den jag är idag. Vem fasen skulle jag vart då?
Jag påverkas vanligtvis inte så starkt på människor, inte vanliga människor i alla fall.

Sen vill jag bara tillägga att ni alla andra vänner, ni är ju bara för underbara! Men det vet ni redan.
LOVE AND PEACE


Två av mina soulmates. <3 Hallå, ni minns väl denna kväll? Ett år sedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0