Man ska vara snäll också

Jag känner att om detta fortsätter känner jag mig något mobbad. 
Om du kunde ta kontakt med dina känslor, så kanske du inte skulle reagera i stunden. 
Dubbelmoralen du har skulle för övrigt försvinna. Och jag och de andra skulle slippa vara så tusan förvirrade. 
Du är för böveln vaddå? 30 bast? Dags att agera proffisionellt kanske.
Å jag ber er andra, om ni ser skymten av denna lilla "mobbing grej you got going on", snälla. STAND UP FOR ME! För jag gör ju allt mycket sämre om jag bara får en massa dålig kritik och konstiga blickar på mig.

Man ska vara snäll också.


Puss.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag tycker synd om dej towie,tråkigt att vissa människor ska vara sådär omogna och elaka.

Jag skulle inte klara av att va inärheten av såna människor.

Men såna finns överallt går liksom inte att göma sig från dom.

FOrtsätt att stå på dej vännen,du är duktig och gör ditt bästa,mer kan man ju inte göra.

Ha en fortsatt trevlig dag pössar.

2010-02-28 @ 10:07:57
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0