Gissa Snoop Dogg

Tove ska härmed översätta en rapplåt på äkta Amerikans slang. Gissa vilken låt av Snoop dogg detta är om ni vill.

Jag cillade, bara runt gatan
21 östra sidan vid stranden
En mammakn****re sprang upp till mig
Pratade skit med hans polare som om han vore "A straight... G".
Frågade vart jag var från när han sprang upp
Gruppsex mitt gäng skulle sätta dit en av dem
Vissa saker, söner, förändras inte
Töntar respekterar inte annat än gruppsex

Vissa saker söner, förändras inte.
Töntar respekterar inte annat än gruppsex.

Vvilken scen är vad jag såg, Dogg är lagen
Jag hade er n****s sprang som maraton
Liten Gs försökte komma till östrasidan med det
Pratade men de kommer att ta min kedja
Och de kommer att dra med den
Men de visste inte att när de kom nära, denna "tic tac toe"
3 mammak****e låg i bakhåll (se upp)
Japp detta hände igår på västra sidan, de sprang


Okej, NOG SVURIT FÖR IDAG. Denna text var alldeles för helskum och barnförbjuden. Usch vad dålig låten blidde nu.

Jaja. Whatevah. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag som e ett fan av snoop dog borde kuna detta men måste fundera ett tag till

2010-02-20 @ 21:01:30
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0