Gissa låten

Härmed invigs GISSA LÅTEN. Jag översätter några verser på en låt och så får ni gissa vilken låt det är och vilken grupp! Skitskoj! PS. Det är min översättning, så ni besserwissar som bara ska klaga på min översättning ZIP IT!

Here it comes:

Heliga dykare.
Du har vart nere för länge i midnatt havet.
Åh vad händer med mig?
Rid tigern.
Du kan se hans ränder men du vet att han är ren.
Åh ser du inte vad jag menar?

Måste härifrån!
Heliga dykare, yeah.
Skinande diamanter.
Som ögonen på en katt i svart och blått.
Någonting kommer efter dig.
(se upp)
Sträck dig efter norgonen.
Du kan gömma dig i solen tills du ser ljuset.
Oh, vi ber att det är okey.

Måste härifrån, härifrån.
Mellan silkets lögner.
Där är en sanning hård som stål - yeah.
Visionen dör aldrig.
Livet är ett aldig vilande rullande hjul.

Säg!
Heliga dykare.
Du är stjärnan på maskeraden.
Du behöver inte se så rädd ut.
Hoppa-hoppa.
Hoppa på tigern.

(Ps.Tove typ dör av skratt åt denna text).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0