1 April, en dag av skämt.

Idag har jag haft pms. Vart lite nedstämd, irriterad och trött som ett djur hela dagen. Men på första april ska det tydligen skämtas och skojas hela långa dagen. Bästa skämtet idag, som jag dock inte gick på:

"Rockgruppen Europe har köpt upp Rockklassiker som numera heter Europe klassiker och spelar 57 minuter musik nonstop istället för 56 minuter med llite mer Europe låtar".

Grattis till er som gick på den. Och grattis till er (inklusive mig själv), som tänkte efter en extra gång och kom fram till att det ju är Första april.

Har ni blitt lurade idag?


Kommentarer
Postat av: kajsa

Nope jag blev inte lurad av någon hihihihi men tycker det va rätt skönt att inte bli det heller.

Jag e ju så lättlurad ler

2010-04-02 @ 21:46:30
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0