Varför döpte Tove sin blogg till schism?

Till er som undrar vad SCHISM är förnått, och är för lata för att slå upp det någonannanstans kan jag direktöversätta detta skumma ord för er.

SCHISM betyder helt enkelt Söndring/brytning av gemenskap.

Schism står alltså för mig, eller jag står för schism. Jag är det där sandkornet i gruppen som kommer in med mina egna tankar och förstör och sätter griller i huvudet på folk. Fast egentligen, under ytan, är jag faktist ganska snäll och ja tro det eller ej, men empati har jag också.

Så, alltså, schism = Tove.
Bara för att jag är som jag är.


Be nice.


Kommentarer
Postat av: kajsan

thhihihihi nu så har jag lärt mig ett nytt ord ler.

2009-12-13 @ 11:41:45
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0