Tove ville ju bara ha mystofflorna på sig.

Inatt sov jag fyra timmar. Självvalt eftersom att jag var i Stockholm inatt för att träffa min vän från gymnasiet som ju bor i england och är i sverige en gång i halvåret ungjefär. Självvalt var det också att gå upp klockan åtta för att ta sog till arbetet på en söndag. Dock var det inte självvalt att komma hem till något som skulle vara lugn och ro och få sova, men istället mötas av ett halvt hockeylag på soffan. Bara killar, ni kan ju tänka er att de för liv och stökar till.

Ni vet den där känslan när man är så trött på jobbet och bara vill bli klar någongång så att man får gå hem till lugnet och bara ta det lungt med kaffe eller te medans man sakta faller till sömns i soffan med kläderna på. Hur jobbigt är det inte då att man inte ens kan finna denna frid i sitt eget hem? Suuuuck.

Mina brorsor är ju lite svåra att diskutera med, därför var det ganska svårt att få dem alla att gå härifrån och hitta någonannanstans att vara. Jag ringde helt enkelt och skvallrade till min kära mor som fick ta det samtalet med brodern. Eftersom han ändå aldrig lyssnar på mig. Han har lov och tror tydligen att det är fritt fram att partaja i lägenheten trots att kära systeryster ska upp och arbeta klockan halv sex på morgonen.
Snacka att jag blidde irriterad.

Dessutom är jag ju sjuk, till råga på allt lixom.

Dags att flytta hemifrån? Vilket land borde jag bege mig till?


Gran Canaria detta. Ps. Trevlig resa Emma! (din lyckliga ost)!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tackar Tovis! Väntar på dej ;D

2009-12-28 @ 07:19:03
URL: http://giapanda.blogg.se/
Postat av: Fiia

Uscha..livet e inte alltid lätt inte..kan verkligen känna igen mig i känslan av att ha läääängtat hem till vilan o så möts man av världens ståhej..uscha,skönt att det löste sig iaf:)

2009-12-28 @ 10:35:14
Postat av: kajsan

Måste ha varit jobbigt,det bästa är att skaffa sig ett eget hem,man mår så mycket bättre då.

Ingen som stör,man kan ha hur stökigt man vill mm.

Det ända som kan vara störande kan nog vara ringande telefoner annars kommer jag bara på bra saker med att flytta hemifrån.

Hoppas du sover gott inatt pussar

2009-12-28 @ 16:27:35
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0