Tove tycker människor är äckliga

Juldagen.
Årets utgångsdag. I alla fall enligt mig. Den är viktigare än nyår och födelsedagskalas. Då mitt i min stress här med kläder som yrar omkring och medans jag funderar på hur mycket pengar jag har råd att spendera ikväll ploppade tanken på äckliga människor upp i mitt head.
Vad definerar en äcklig människa enligt mig? Jo jag menar förståss dessa tjejer som springer omkring och ger sig till vem som helst och alla dessa pojkar som springer runt och är kåta på allt som har ett hål. De skulle ju seriöst sätta på en stubbe om den hade ett hål. Medans tjejerna tävlar om vem som är sexigast och tänker på att pluta med läppar och vicka på rumpan medans pojkarna står vid sidan av och spanar in sitt nya offer på köttmarknaden.

Jag pratade senast igår med släkten om hur viktigt det var för mig att om jag någonsin får en son, ska jag uppfostra honom med aga om han inte respekterar kvinnor. Om han skulle se ned på dem blir det fasen smisk! Min son ska aldrig bli en våldtäktsman eller en otrogen idiot som inte respekterar sin flickvän. Men detta spricker ju eftersom jag inte ens vill ha barn.. i alla fall inte fören jag är gift och har sett hela världen.

Jag tycker faktist att det är vidrigt att vi människor går med på sådana förslag som när någon kåt pojke kommer fram och säger "Tjena, såg dig dansa, ska du med på efterfest"? Känner du dig speciell när någon frågar det? Jag blir äcklad. Seriöst, kan man i alla fall föra ett vettigt samtal innan man frågar en sådan fråga och börjar klämma folk på rumpan och föreställa sig dem nakna.

Nej usch folk. Inte konstigt att människor blir våldtagna varannan minut. OGILLA.

Så ett råd flickor och pojkar som ska ut ikväll, tänk er för fasen för! Känn dig inte speciell för att du står och skakar rumpa och någon kåt pojke drar tag i dig och börjar klämma på dig. Var inte så lätt på foten. Själv ger jag gärna en fet höger om någon klämmer på mig. Gör det samma. Din kropp tillhör bara dig, ingen annan! Respektera dig själv.



My ass, its only mine!!!

Detta var min feministiska sida som tala. Integritet behövs därute i vimmlet!

Kommentarer
Postat av: kajsan

väldigt bra skrivet där :)

Håller med dej,köttmarknaden är HEMSK!

Därför håller jag mig hema och softar thihihih kännde inte alls för att gå utt idag.

Jag sitter heldre här,där jag kan hadet lungt å skönt och.......hmmm äta chips gör jag nu heheheh.

Hoppas ni har det skoj ikväll,och kommer det fram någon slusk så edet bara å klappa till :)

men det vet jag att du gör vännen :)

Bra stå på dej,pussar och kramar

2009-12-26 @ 00:30:08
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Fiia

Kan inte säga mer än att du har helt rätt...det är tragiskt men sant...

2009-12-26 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0