Tove ska auktionera ut alla sina kläder

Tove har nu rensat sin garderob. Till hennes lycka hittade hon ett tiotal klänningar, cirkus fem kjolar, en skinnjacka, och några tröjor som hon har använt si sådär en gång och är i bra skick. Därför tänkte hon tjäna en hacka på dem. Hon fick dille på det. Det ska ut på TRADERA.

Japp. Ska nog gå att ordna innan helgen är över, om jag bara får tag på en fungerande kamera eftersom min kamera är hos mormor och min andra super kamera är halvt fallfärdig och behöver nya batterier. (Jag får spader utan kamera! Jag blir toookig, helt koko).

Här är en av klänningarna som ska ut på TRADERA:



Min nyårsklänning förra året (jag längst till vänster). Den ska väck.

(Jag vet vänner, skitgrym klänning, men hallå, jag använder ju den inte).

Ikväll blir det faktist (hör och häpna) en lugn kväll hemma hos Sara (på bilden tvåa från höger), vi ska äta tacos och titta på Grevinnan och betjänten. Vi kan även göra vår egna version av det.
Se you later people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0