Tove försov sig imorse

Den här morgonen var ovanlig.
Den var ovanlig eftersom Tove försov sig!

Det är första (tro det eller ej) gången som jag försover mig på riktigt. Okej tio minuter hit eller dit händer mest hela tiden, men idag var jag en timme försenad. Jag vaknade en kvart innan jag skulle gå hemifrån.
Den skumma var sättet jag vaknade på. För min väckarklocka ringde redan klockan 04.00, men den måste jag ha stängt av i sömnen eller något. Så klockan 05.00 (den var faktist det, på pricken) tänds min lampa som står brevid sängen, helt av sig själv. Jag gissar att det var Guds sätt att säga "hörrudu Tove, det är dags att gå upp nu".

Det var ovanligt och stressigt. Men som tur var kom Emelie och agerade räddare i nöden och plockade upp mig.
Sen var hela dagen bara allmänt irriterande på grund av många tråkiga anledningar som jag inte tänker tråka ut er med nu, men jag antar att jag redan tröttat ut er tillräckligt med detta meningslösa inlägg.
Godernatt.

Jag avslutar med en bild som inte har ett skit med inlägget att göra.



En bild på vår nyklädda fina plastgran bjuder jag på imorgon.

Kommentarer
Postat av: kajsan

stakare jobbigt att försova sig.

Men skumt det där med lampan,hmmm.

Hoppas att morgondagen blir bättre :)

Jag försov mig åxå i morrse,missade felicias juldans på skolavslutningen.

Dröm vackra drömmar puss

2009-12-22 @ 23:20:17
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0