Tove förnyar.

Blev lite uttråkad.
Kände för att börja på en ny kula för inspiration. Någonstans att få ur sig sina tankar, sina irritationer, en massa självklarheten eller helt enkelt bara sådantdär ingenting som bara pressas ur en precis innan huvet skulle exploderat.

Bloggen är under uppbyggnad, men ha tålamod, allt kommer fönyas inom kort. Nu slängde jag in en header som jag gjorde på en halv minut bara för att bloggen skulle få sig ett ansikte.

För er som undrar vem fan jag är så är jag en 21åring som inte följer någon ström, utan bara sig själv. Jag strävar alltid efter att ha egna åsikter, och tänker allt som oftast en extra gång innan jag tycker som alla andra. Ibland kan mina åsikter vara lite udda eller rent ut sagt skitdumma, men det är bara en del av mig.

Sådär. Jag slänger in första bilden.


En utmagrad hund i Afrika.

Något att säga? Skriv en kommentar. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0