Tove har shoppat för 12 000 spänn idag.

Idag gick jag ut på stan. Där shoppade jag upp 12000 spänn. Ja, ni vet jag älskar ju kläder. Allt för garderoben!

HAHA! nej, skoja bara, fatta ni väl?
Jag införskaffade mig viktiga grejor serru, Nämligen tur-retur biljett till Tanzania 12e Juni - 5e juli. ÄÄÄÄntliiigen ordnade sig skiten. Så nu har jag biljetten i handen, och vi behöver inte tänka mer på struleriet som blidde i samband med det, men ni kan läsa det HÄR ändå. Jag skaffade mig också nya linser. Violett, gröna och Mandarin färgade. UNDERBART!

Så, alltså. Afrika resan blir verkligen av! Jag är så Otroooligt sugen på att dra nu på en gång ska ni veta. Ni får reda på vår lilla res rutt senare.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Gud så roligt och vilken tur att allt ordnade upp sig :)

Linserna måste jag få se,vill se när du har mandarin linsen på dej.

Puss

2009-05-13 @ 19:30:41
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0