Resrutt

Som ni alla kanske vet så åker jag till Afrika väldigt snart! Jag tänkte härmed gå in lite på djupet vart vi ska resa och vår resplan, för er som är nyfikna.

Jag åker från Sverige den 12e juni och landar i Kilimanjaro den 13e. De första dagarna kommer jag troligen bo med Fia där hon bor nu och se hur hon lever där nere. (Fia är min buddie som arbetar i Tanzania som volontär just nu).

15-16 juni blir det safari (osäkert vilket reservat).

Någon gång omkring den 19-20 juni drar vi på dagstur på Kilimanjaro.

Vi åker till Dar omkring 22-23 juni för att sova en natt innan vi tar båten till Zanzibar.

Där ska vi spenderar ca en vecka med solsemester och andra nöjen!
Hem åker jag den 5e juli.


Och jag har lovat mig själv att äta en kackelacka och/eller en gräshoppa om jag får chansen!


Här ska vi kanske bo när vi kommer till Zanzibar.
Klicka HÄR eller på bilden för att komma till deras hemsida.


Kommentarer
Postat av: Helen

Åh, inte småkryp :(

Annars, klart en jättehäftig resa!

2009-05-21 @ 09:42:02
URL: http://lifeofmini.blogg
Postat av: Anonymus

Jag är inte avundsjuk, inte alls. Vem vill till Afrika och ha det gött??

Å Zansibar? Det låter ju bara allmänt jobbigt...

2009-05-21 @ 13:26:38
Postat av: Emma

Ser härligt ut på bilden :D

2009-05-21 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0