Nu undrar ni såklart

Nu undrar ni såklart vart jag tog vägen igår kväll?
Jag fick ett ryck. Vandrade runt i Stockholm och blev bjuden på glass. Sen vandrade vi in på båtterminalen för att se om det fanns någon ledig hytt så man kunde dra iväg på kryssning. Ni vet, bara sådär spontant. Skulle blitt sjukanmälning från jobbet i så fall. Busigt. Tyvärr var färjan fullsmockad, eftersom de spelade in Färjan på den båten. Så vi bestämde oss för att dra och partaja istället.
Sagt och gjort. Förkrök med någon sprit som smakade ruttet äpple, så man mådde illa. Taxi till Gamla stan. Först AFTER sedan DEBASER. Det var jag och typ femton grabbar. Men jag trivs så. Det enda som skiljer mig från grabbarna är att jag inte har någon penis.. ännu.
Jag försökte hjälpa dem att ragga, men det var hopplöst. De var för fulla och för blyga. Men det var kul ändå.

Trots en lugn tidig kväll sov jag inte bra. Vandrade till jobbet efter att ha sovit kanske någon timme. yääh...
Det värsta med kvällen var att jag lämnat min kamera hemma. Hade definitvt vart en kväll att minnas med bilder. Men den exakta summan spenderade kronor blev 0,00 öre. Det ni.

Kommentarer
Postat av: kajsa

låter som en trevlig kväll. :)

Bra att du jobbar ändå jag skulle då inte orkat jobba om ja bara sov en timme.

Ha en trevlig kväll gummsan

kraaaam

2009-05-10 @ 20:10:33
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0