Länstidningen

Jag läste i vår länstidning igår att en skolresa spårat ur och två "pojkar" gått till en bordell. Och det var värsta rabalder om hur vida det gått snett på skolresan och vems fel det var. Jag måste meddela er att jag faktist inte kunde bry mig mindre. Dels var de i Polen, ett land där sex säljs lagligt. Dels var dessa två "pojkar" 19 år gamla. Är jag helt ute och cyklar eller räknas man inte som myndig i Sverige när man är arton?
Sen hade skolan inte meddelat föräldrar. Ööööh, finns det någon anledning?
Ja men varför fick de gå ut själva på kvällen då? Ööööh, de är nitton bast, ska lärarna lägga dem i säng klockan sju på kvällen eller?

Kan människor lugna ned sig eller. De var i ett land där sex säljs lagligt, jag pallar faktist inte ha några fördommar, människor gör (såvida de inte blir utnyttjade eller tvingade), precis vad de vill med sin egen kropp. Det är ju upp till var och en. Dessutom var demyndiga, och definitivt inga pojkar, utan faktist vuxna människor.

Jag tyckte dock att det var kul att läraren de intervjuat verkade ha samma åsikt som mig.
Coola ned er Sverige. Palla.


Skriv nu inte någon dålig predikande kommentar. Jag klarar mig utan dem.

Kommentarer
Postat av: Helen

Håller med dig till 100%

2009-05-22 @ 15:39:30
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0