Ja det kanske var lite drygt gjort

På gymmet.
Ni vet, där står man och svettas i sin egna värld med musik i lurarna för att slippa känna att man måste bry sig om diverse saker. Men trots detta faktum, hör jag en mansröst bakom mig, när jag sitter i en av magmaskinerna och pumpar. "Hallå, hallåååå, heeeeej, hallåå, duuu". Jag antog att han försökte få kontakt med mig någonstans där bakom. Men det sket jag i. Vill han nått får han fasen komma fram och peta mig på axeln. Det är alltid bra att man kan dissa folk när man har lurar i öronen. I vilket fall, denna dissande metod ledde istället till att han ställde sig EN METER framför mig och råstirrar. Nej, han säger inget, bara stirrar. Det är inte Okej!
Så jag ger honom min mest avsmakliga hat blick, som jag bara ger folk när de ser mig och funderar på hur jag ser ut naken. Självklart funkar den alltid. Han gick.
Ja, det kanske var drygt gjort för jag vet inte vad han ville, men jag antog att eftersom han bara stod där och råstirra, så var det något helt ohederligt.

Jag borde hålla en lektion i hur man blir av med sånna slusk människor. 


Nu ska jag städa mitt rum. Det är dock, tack och lov, inte lika stökigt som det är på bilden.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Hihihihi bra gjort Towie,sätt sluskarna på plats bara ler.

Ja visst e det jobbigt när dom kommer fram å stör en grrrr.

Hoppas det gick bra å träna trots slusken.hihihihi

PUSS PUSS

2009-05-13 @ 19:25:45
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0