En händelserik tågresa

På pendeln sitter jag i godan ro på väg till jobbet. Då sätter sig en medelålders dam rakt mitt emot mig. Jag ser på henne från början att hon ser fundersam ut. Jag får dock ögonkontakt med henne för att jag känner att hon tittar på mig. Då ser det ut som om damen får panik, och hon tar sin påse och springer till en annan plats.
Jag kommer alltid att fråga mig om hon blev rädd för mina violetta ögon, om hon såg en mörk aura runt mig eller om jag luktade illa..


Tove är ju vanligtvis ganska skräckinjagande.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahahahahah ler du har så fina ögon gumman,älskar när du bytter färger på linsen.

puss

2009-05-17 @ 23:30:25
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Anonymus

Nej då, Tove är inte skräckinjagande. Tove är bara väldigt vacker!!!

2009-05-17 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0