Boooored

Jobbade tre timmar idag på grund av att de där kunderna är riktiga PAIN IN THE ASS! Om de är bortresta får de fasen ta arslet ur vagnen liiite tidigare än några timmar innan vi ska städa deras hem. Vi kunde lika gärna vart lediga denna klämdag och tagit de andra två kunderna någon annan dag tidigare i veckan. Vi är också människor! Kan ni bara fatta lixom?
I vilket fall, detta ledde till att jag jobbat klart innan tolv och passade då på att ta ett hårdpass på gymmet. När jag kom hem slocknade jag i tre timmar! Trodde det var morgon när jag vaknade. Min kära mor hade försökt väcka mig när maten var klar, men det har jag inget som helst minne av.
Nu sitter jag här. Skulle egentligen till Stockholm. Men eftersom NÅGON glömt sin mobil hemma eller helt enkelt dissar mig för tillfället sitter jag här och är allmänt grinig.

Aja så kan det gå. Nu ska jag se på OUT OF SIGHT. 
later suckers.


Kommentarer
Postat av: kajsa

fiiiin bild det där :)

2009-05-23 @ 21:00:12
URL: http://barrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0